Termín:nové médiá: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=nové médiá
 
|Name=nové médiá
 
|Definition=komunikačné prostriedky využívajúce na prenos mediovanej informácie počítačové technológie
 
|Definition=komunikačné prostriedky využívajúce na prenos mediovanej informácie počítačové technológie
|Localized definitions=
+
|Field=masmédiá
|Field=nová technológia, masmédiá
+
|Related terms=decentralizácia v médiách, individuácia, internetová žurnalistika
|Localized fields=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Related terms=decentralizácia (v médiách), individuácia, internetová žurnalistika
+
|Translations={{Translation
|Synonyms=
+
|Language=en
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
+
|Localized form=new media
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=new media}}
+
}}
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Coca - Cola na svoju futbalovú kampaň využíva alebo plánuje využiť tiež iné, tradičné out-of-home médiá – bigboardy a citilighty. Výrobca nápojov zapája i nové médiá vrátane stránky MyCokeZone a YouTube, kde organizuje "najdlhšiu oslavu". Spotrebiteľov chce motivovať, aby nahrali na YouTube svoje oslavné videá tým, že dvom z nich venuje zájazd do Juhoafrickej republiky na MS vo futbale.
 
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o. 10/2006
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 20:59, 20. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: komunikačné prostriedky využívajúce na prenos mediovanej informácie počítačové technológie
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Príbuzné termíny: decentralizácia v médiách, individuácia, internetová žurnalistika
Cudzojazyčný ekvivalent: en: new media