Termín:nežurnalistický prejav: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=nežurnalistický prejav
 
|Name=nežurnalistický prejav
 
|Definition=výsledok inej než žurnalistickej činnosti bez ohľadu na masmédium, v ktorom sa realizuje
 
|Definition=výsledok inej než žurnalistickej činnosti bez ohľadu na masmédium, v ktorom sa realizuje
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=žurnalistický prejav
 
|Related terms=žurnalistický prejav
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Translations=
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Najrozšírenejším druhom je inzercia, básne, poviedky, novely, romány na pokračovanie.
 
|Comment=Najrozšírenejším druhom je inzercia, básne, poviedky, novely, romány na pokračovanie.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 21:55, 20. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: výsledok inej než žurnalistickej činnosti bez ohľadu na masmédium, v ktorom sa realizuje
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Príbuzné termíny: žurnalistický prejav
Poznámka: Najrozšírenejším druhom je inzercia, básne, poviedky, novely, romány na pokračovanie.