Termín:médium: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=médium
 
|Name=médium
 
|Definition=prostriedok, pomocou ktorého odosielateľ odovzdáva veľkému množstvu príjemcov principiálne ľubovoľnú správu alebo súbor správ nezávisle od očakávaní príjemcov
 
|Definition=prostriedok, pomocou ktorého odosielateľ odovzdáva veľkému množstvu príjemcov principiálne ľubovoľnú správu alebo súbor správ nezávisle od očakávaní príjemcov
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=komunikácia, masa, mediálna komunikácia, masová komunikácia
 
|Related terms=komunikácia, masa, mediálna komunikácia, masová komunikácia
 
|Synonyms=masové médium, masmédium
 
|Synonyms=masové médium, masmédium
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=medium}}{{Translation|Language=de|Localized form=Medium}}{{Translation|Language=fr|Localized form=moyen}}{{Translation|Language=it|Localized form=medio}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=medium
 +
}}{{Translation
 +
|Language=de
 +
|Localized form=Medium (das)
 +
}}{{Translation
 +
|Language=fr
 +
|Localized form=moyen (n. m.)
 +
}}{{Translation
 +
|Language=it
 +
|Localized form=medio (il)
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Vzťahy s médiami – media relations sú založené na procese tvorby a poskytovaní informácií, ktoré vzbudia záujem médií o danú tému a následne záujem čitateľov, skutočných resp. potencionálnych spotrebiteľov o firmu a jej produkty.
 
|Context=Vzťahy s médiami – media relations sú založené na procese tvorby a poskytovaní informácií, ktoré vzbudia záujem médií o danú tému a následne záujem čitateľov, skutočných resp. potencionálnych spotrebiteľov o firmu a jej produkty.
|Context source=Matúš, J.: Médiá a public relations, In: Médiá, spoločnosť, mediálna fikcia, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2008
+
|Context source=Matúš, J.: Médiá a public relations. In: Médiá, spoločnosť, mediálna fikcia. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2008.
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9dium
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9dium
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 23:19, 13. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: prostriedok, pomocou ktorého odosielateľ odovzdáva veľkému množstvu príjemcov principiálne ľubovoľnú správu alebo súbor správ nezávisle od očakávaní príjemcov
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Vzťahy s médiami – media relations sú založené na procese tvorby a poskytovaní informácií, ktoré vzbudia záujem médií o danú tému a následne záujem čitateľov, skutočných resp. potencionálnych spotrebiteľov o firmu a jej produkty.
Zdroj kontextu: Matúš, J.: Médiá a public relations. In: Médiá, spoločnosť, mediálna fikcia. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2008.
Synonymum: masové médium, masmédium
Príbuzné termíny: komunikácia, masa, mediálna komunikácia, masová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: medium, de: Medium (das), fr: moyen (n. m.), it: medio (il)
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9dium