Termín:masová tlač: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=masa, masová kultúra, penny press
 
|Related terms=masa, masová kultúra, penny press
 
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
 
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Historizmus
 
|Context=V krajinách, kde jestvovalo príliš príkre rozdelenie [[Term:noviny|novín]] na uvádzané dve skupiny, vo Veľkej Británii, vznikol v osemdesiatych rokoch 20. storočia tzv. mid-market, teda noviny, ktoré štrukturálne i kompozične (štýlovo i výzorom) stoja na rozmedzí medzi elitnou a masovou tlačou a snažia sa spájať postupy oboch.
 
|Context=V krajinách, kde jestvovalo príliš príkre rozdelenie [[Term:noviny|novín]] na uvádzané dve skupiny, vo Veľkej Británii, vznikol v osemdesiatych rokoch 20. storočia tzv. mid-market, teda noviny, ktoré štrukturálne i kompozične (štýlovo i výzorom) stoja na rozmedzí medzi elitnou a masovou tlačou a snažia sa spájať postupy oboch.
 
|Context source=Magál, S. - Matúš, J. – Valentovičová, D.: Vybrané kapitoly z masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2007.
 
|Context source=Magál, S. - Matúš, J. – Valentovičová, D.: Vybrané kapitoly z masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2007.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 23:28, 13. február 2019

Historizmus [?]

Oblasť: tlač, masmédiá
Definícia: označenie pre kategóriu periodickej tlače, ktorá sa od tridsiatych rokoch 19. storočia obracala na početné čitateľské publikum
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: V krajinách, kde jestvovalo príliš príkre rozdelenie novín na uvádzané dve skupiny, vo Veľkej Británii, vznikol v osemdesiatych rokoch 20. storočia tzv. mid-market, teda noviny, ktoré štrukturálne i kompozične (štýlovo i výzorom) stoja na rozmedzí medzi elitnou a masovou tlačou a snažia sa spájať postupy oboch.
Zdroj kontextu: Magál, S. - Matúš, J. – Valentovičová, D.: Vybrané kapitoly z masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2007.
Príbuzné termíny: masa, masová kultúra, penny press