Termín:leták: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=leták
 
|Name=leták
 
|Definition=tlačený propagačný prostriedok
 
|Definition=tlačený propagačný prostriedok
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá, reklama
 
|Field=masmédiá, reklama
|Localized fields=
 
 
|Related terms=tlač, reklama
 
|Related terms=tlač, reklama
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=leaflet}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=leaflet
 +
}}
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
|Acceptability=Normalizovaný
|Context=O zriadení nového školského náučného chodníka a jeho 8 zastaveniach informuje leták „K Mergancovmu kameňu“, vydaný v slovenskom a poľskom jazyku v celkovom náklade 5 000 ks. Prvá prezentácia novovznikajúceho náučného chodníka a distribúcia letákov bola uskutočnená v poľských Lutowiskách v dňoch 20. - 22. augusta v rámci podujatia II. Karpatské dni zelenej turistiky, ktorého sa obec Ulič zúčastnila vďaka pozvaniu Detskej organizácie Fénix Snina.
+
|Context=O zriadení nového školského náučného chodníka a jeho 8 zastaveniach informuje leták „K Mergancovmu kameňu“, vydaný v slovenskom a poľskom jazyku v celkovom náklade 5 000 ks. Prvá prezentácia novovznikajúceho náučného chodníka a distribúcia letákov bola uskutočnená v poľských Lutowiskách v dňoch 20. 22. augusta v rámci podujatia II. Karpatské dni zelenej turistiky, ktorého sa obec Ulič zúčastnila vďaka pozvaniu Detskej organizácie Fénix Snina.
 
|Context source=Podvihorlatské noviny: nezávislý regionálny týždenník. Humenné: FAMM Press 2010, roč. 51, č. 35.
 
|Context source=Podvihorlatské noviny: nezávislý regionálny týždenník. Humenné: FAMM Press 2010, roč. 51, č. 35.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 22:10, 13. február 2019

Normalizovaný termín [?]

Oblasť: masmédiá, reklama
Definícia: tlačený propagačný prostriedok
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.

Kontext: O zriadení nového školského náučného chodníka a jeho 8 zastaveniach informuje leták „K Mergancovmu kameňu“, vydaný v slovenskom a poľskom jazyku v celkovom náklade 5 000 ks. Prvá prezentácia novovznikajúceho náučného chodníka a distribúcia letákov bola uskutočnená v poľských Lutowiskách v dňoch 20. – 22. augusta v rámci podujatia II. Karpatské dni zelenej turistiky, ktorého sa obec Ulič zúčastnila vďaka pozvaniu Detskej organizácie Fénix Snina.
Zdroj kontextu: Podvihorlatské noviny: nezávislý regionálny týždenník. Humenné: FAMM Press 2010, roč. 51, č. 35.
Príbuzné termíny: tlač, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: leaflet