Termín:konzumné stereotypy: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=konzumné stereotypy
 
|Name=konzumné stereotypy
|Definition=využitie sociálne ustálených konštrukcií, slúžiacich na vyvolanie konzumentských postojov pre marketingovo úspešné prijatie [[Term:komunikácia|komunikácie]]/média[[Term:médium|média]]
+
|Definition=využitie sociálne ustálených konštrukcií, slúžiacich na vyvolanie konzumentských postojov pre marketingovo úspešné prijatie [[Term:komunikácia|komunikácie]]/[[Term:médium|média]]
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá, kultúra
 
|Field=masmédiá, kultúra
|Localized fields=
 
 
|Related terms=erg
 
|Related terms=erg
|Synonyms=
+
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž, Bratislava: Literárne informačné centrum. 2011
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 22:37, 11. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá, kultúra
Definícia: využitie sociálne ustálených konštrukcií, slúžiacich na vyvolanie konzumentských postojov pre marketingovo úspešné prijatie komunikácie/média
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Príbuzné termíny: erg