Termín:kampaň: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=kampaň
 
|Name=kampaň
 
|Definition=systematické, demograficky cielené a organizované použitie [[Term:médium|médií]] zamerané na dosiahnutie masívneho informačného a/alebo persuazívneho účinku v populácii
 
|Definition=systematické, demograficky cielené a organizované použitie [[Term:médium|médií]] zamerané na dosiahnutie masívneho informačného a/alebo persuazívneho účinku v populácii
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=multimediácia
 
|Related terms=multimediácia
|Synonyms=
+
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž, Bratislava: Literárne informačné centrum. 2011
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=campaign}}{{Translation|Language=de|Localized form=Kampagne}}{{Translation|Language=fr|Localized form=campagne}}{{Translation|Language=it|Localized form=campagna}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=campaign
 +
}}{{Translation
 +
|Language=de
 +
|Localized form=Kampagne
 +
}}{{Translation
 +
|Language=fr
 +
|Localized form=campagne
 +
}}{{Translation
 +
|Language=it
 +
|Localized form=campagna
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Podľa pozorovateľov môže byť príčinou nízkej účasti aj spôsob, akým o voľbách informovali verejnoprávne médiá – Slovenská televízia a Slovenský rozhlas. Obe sa v kampani obmedzili na reklamu politických strán.
 
|Context=Podľa pozorovateľov môže byť príčinou nízkej účasti aj spôsob, akým o voľbách informovali verejnoprávne médiá – Slovenská televízia a Slovenský rozhlas. Obe sa v kampani obmedzili na reklamu politických strán.
|Context source=SME. Denník. Bratislava: Petit Press 12. 06. 2004
+
|Context source=SME. Denník. Bratislava: Petit Press 12. 6. 2004.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 21:46, 11. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: systematické, demograficky cielené a organizované použitie médií zamerané na dosiahnutie masívneho informačného a/alebo persuazívneho účinku v populácii
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Kontext: Podľa pozorovateľov môže byť príčinou nízkej účasti aj spôsob, akým o voľbách informovali verejnoprávne médiá – Slovenská televízia a Slovenský rozhlas. Obe sa v kampani obmedzili na reklamu politických strán.
Zdroj kontextu: SME. Denník. Bratislava: Petit Press 12. 6. 2004.
Príbuzné termíny: multimediácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: campaign, de: Kampagne, fr: campagne, it: campagna