Termín:inzerent: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 10: Riadok 10:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Nástup ženských [[Term:časopis|časopisov]] umožnili veľké kapitálové investície v spojení s rastúcou gramotnosťou a kúpnou silou žien nižších vrstiev strednej a robotníckej vrstvy. Začala sa demokratizácia krásy. Na prelome storočí si ženské časopisy prvý raz našli inzerentov. Kým sa sufražetky reťazami pripútavali k bránam Bieleho domu a anglického parlamentu, náklad ženských časopisov sa opäť zdvojnásobil.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 19:55, 6. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama, masmédiá
Definícia: zadávateľ oznamu do média, v ktorého záujme sa informácia šíri a za ktorú spravidla uhradí konkrétny finančný obnos, resp. to rieši barter.
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Príbuzné termíny: inzerát, inzercia, barter
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertiser