Termín:inzerent: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=inzerent
 
|Name=inzerent
 
|Definition=zadávateľ oznamu do [[Term:médium|média]], v ktorého záujme sa [[Term:informácia|informácia]] šíri a za ktorú spravidla uhradí konkrétny finančný obnos, resp. to rieši [[Term:barter|barter]].
 
|Definition=zadávateľ oznamu do [[Term:médium|média]], v ktorého záujme sa [[Term:informácia|informácia]] šíri a za ktorú spravidla uhradí konkrétny finančný obnos, resp. to rieši [[Term:barter|barter]].
|Localized definitions=
 
 
|Field=reklama, masmédiá
 
|Field=reklama, masmédiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=inzerát, inzercia, barter
 
|Related terms=inzerát, inzercia, barter
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=advertiser}}
+
|Language=en
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Localized form=advertiser
|Context=Nástup ženských [[časopis|časopisov]] umožnili veľké kapitálové investície v spojení s rastúcou gramotnosťou a kúpnou silou žien nižších vrstiev strednej a robotníckej vrstvy. Začala sa demokratizácia krásy. Na prelome storočí si ženské časopisy prvý raz našli inzerentov. Kým sa sufražetky reťazami pripútavali k bránam Bieleho domu a anglického parlamentu, náklad ženských časopisov sa opäť zdvojnásobil.
+
}}
|Context source=
+
|Acceptability=Odporúčaný
|URL=
+
|Context=Nástup ženských [[Term:časopis|časopisov]] umožnili veľké kapitálové investície v spojení s rastúcou gramotnosťou a kúpnou silou žien nižších vrstiev strednej a robotníckej vrstvy. Začala sa demokratizácia krásy. Na prelome storočí si ženské časopisy prvý raz našli inzerentov. Kým sa sufražetky reťazami pripútavali k bránam Bieleho domu a anglického parlamentu, náklad ženských časopisov sa opäť zdvojnásobil.
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 20:55, 6. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama, masmédiá
Definícia: zadávateľ oznamu do média, v ktorého záujme sa informácia šíri a za ktorú spravidla uhradí konkrétny finančný obnos, resp. to rieši barter.
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Nástup ženských časopisov umožnili veľké kapitálové investície v spojení s rastúcou gramotnosťou a kúpnou silou žien nižších vrstiev strednej a robotníckej vrstvy. Začala sa demokratizácia krásy. Na prelome storočí si ženské časopisy prvý raz našli inzerentov. Kým sa sufražetky reťazami pripútavali k bránam Bieleho domu a anglického parlamentu, náklad ženských časopisov sa opäť zdvojnásobil.
Príbuzné termíny: inzerát, inzercia, barter
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertiser