Termín:inzercia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=inzercia
 
|Name=inzercia
|Definition=platené nežurnalisticvké oznamy v masmédiách, ktoré propagujú medzi recipientmi tovary, služby a pod.
+
|Definition=platené nežurnalistické oznamy v masmédiách, ktoré propagujú medzi recipientmi tovary, služby a pod.
 
|Field=reklama, masmédiá
 
|Field=reklama, masmédiá
 
|Related terms=reklama, inzerát
 
|Related terms=reklama, inzerát

Aktuálna revízia z 20:54, 6. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama, masmédiá
Definícia: platené nežurnalistické oznamy v masmédiách, ktoré propagujú medzi recipientmi tovary, služby a pod.
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: HNonline.sk bol odpoveďou na dopyt a spracovanie ohlasov zo strany našich čitateľov, ako aj zo strany návštevníkov a užívateľov popredných slovenských portálových riešení zaoberajúcich sa nehnuteľnosťami. Okrem úplne nového ponímania inzercie nehnuteľností, zameraného na relevantné a komplexné informácie, na užívateľsky zrozumiteľnú a intuitívnu navigáciu a veľké množstvo obrazového materiálu, obsahuje stránka aj špecializované sekcie zaoberajúce sa developermi, ich projektmi a bohatým spravodajstvom cieleným výhradne na realitný trh a témy s ním súvisiace.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a.s. 02. 6. 2008.
Príbuzné termíny: reklama, inzerát
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertising