Termín:inzercia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=inzercia
 
|Name=inzercia
 
|Definition=platené nežurnalisticvké oznamy v masmédiách, ktoré propagujú medzi recipientmi tovary, služby a pod.
 
|Definition=platené nežurnalisticvké oznamy v masmédiách, ktoré propagujú medzi recipientmi tovary, služby a pod.
|Localized definitions=
 
 
|Field=reklama, masmédiá
 
|Field=reklama, masmédiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama, inzerát
 
|Related terms=reklama, inzerát
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=advertising}}{{Translation|Language=de|Localized form=Insertion}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=advertising
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=HNonline.sk bol odpoveďou na dopyt a spracovanie ohlasov zo strany našich čitateľov, ako aj zo strany návštevníkov a užívateľov popredných slovenských portálových riešení zaoberajúcich sa nehnuteľnosťami. Okrem úplne nového ponímania inzercie nehnuteľností, zameraného na relevantné a komplexné informácie, na užívateľsky zrozumiteľnú a intuitívnu navigáciu a veľké množstvo obrazového materiálu, obsahuje stránka aj špecializované sekcie zaoberajúce sa developermi, ich projektmi a bohatým spravodajstvom cieleným výhradne na realitný trh a témy s ním súvisiace.
 
|Context=HNonline.sk bol odpoveďou na dopyt a spracovanie ohlasov zo strany našich čitateľov, ako aj zo strany návštevníkov a užívateľov popredných slovenských portálových riešení zaoberajúcich sa nehnuteľnosťami. Okrem úplne nového ponímania inzercie nehnuteľností, zameraného na relevantné a komplexné informácie, na užívateľsky zrozumiteľnú a intuitívnu navigáciu a veľké množstvo obrazového materiálu, obsahuje stránka aj špecializované sekcie zaoberajúce sa developermi, ich projektmi a bohatým spravodajstvom cieleným výhradne na realitný trh a témy s ním súvisiace.
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a.s. 02.06.2008.
+
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a.s. 02. 6. 2008.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 20:54, 6. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama, masmédiá
Definícia: platené nežurnalisticvké oznamy v masmédiách, ktoré propagujú medzi recipientmi tovary, služby a pod.
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: HNonline.sk bol odpoveďou na dopyt a spracovanie ohlasov zo strany našich čitateľov, ako aj zo strany návštevníkov a užívateľov popredných slovenských portálových riešení zaoberajúcich sa nehnuteľnosťami. Okrem úplne nového ponímania inzercie nehnuteľností, zameraného na relevantné a komplexné informácie, na užívateľsky zrozumiteľnú a intuitívnu navigáciu a veľké množstvo obrazového materiálu, obsahuje stránka aj špecializované sekcie zaoberajúce sa developermi, ich projektmi a bohatým spravodajstvom cieleným výhradne na realitný trh a témy s ním súvisiace.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a.s. 02. 6. 2008.
Príbuzné termíny: reklama, inzerát
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertising