Termín:etologická teória médií: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=etologická teória médií
 
|Name=etologická teória médií
 
|Definition=teória, ktorá kladie dôraz na prostredie, v ktorom komunikácia, vrátane mediálnej komunikácie, prebieha
 
|Definition=teória, ktorá kladie dôraz na prostredie, v ktorom komunikácia, vrátane mediálnej komunikácie, prebieha
|Localized definitions=
 
 
|Field=masové komunikácie
 
|Field=masové komunikácie
|Localized fields=
+
|Related terms=Gutenbergova galaxia, mediálna komunikácia
|Related terms=Gutenbergova galaxia, mediálna komunikácia, studené a horúce médiá
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Synonyms=
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
 
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 11:29, 6. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: teória, ktorá kladie dôraz na prostredie, v ktorom komunikácia, vrátane mediálnej komunikácie, prebieha
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Príbuzné termíny: Gutenbergova galaxia, mediálna komunikácia