Termín:beseda: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=beseda
 
|Name=beseda
 
|Definition=[[Term:žáner|žáner]] analytickej [[Term:publicistika|publicistiky]], v ktorom sa rieši problém (často odborného charakteru) formou organizovanej kolektívnej diskusie
 
|Definition=[[Term:žáner|žáner]] analytickej [[Term:publicistika|publicistiky]], v ktorom sa rieši problém (často odborného charakteru) formou organizovanej kolektívnej diskusie
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá, komunikácia
 
|Field=masmédiá, komunikácia
|Localized fields=
 
 
|Related terms=žáner, publicistika
 
|Related terms=žáner, publicistika
|Synonyms=
+
|Bibliography=Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.
|Bibliography=Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií, Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity. 2010.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Talk šou v tomto zmysle je uvoľnenejší žáner ako beseda, využíva neštandardné vyjadrovacie prostriedky, pripúšťa iný slovník, tzv. "nachytávanie" vtipným komentárom moderátora a pod.
+
|Context=Talk šou v tomto zmysle je uvoľnenejší žáner ako beseda, využíva neštandardné vyjadrovacie prostriedky, pripúšťa iný slovník, tzv. nachytávanie vtipným komentárom moderátora a pod.
|Context source=Tušer, A. a kol.: Praktikum mediálnej tvorby, Bratislava: EUROKÓDEX, s.r.o. 2010.
+
|Context source=Tušer, A. a kol.: Praktikum mediálnej tvorby. Bratislava: EUROKÓDEX, s. r. o. 2010.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 21:12, 31. január 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá, komunikácia
Definícia: žáner analytickej publicistiky, v ktorom sa rieši problém (často odborného charakteru) formou organizovanej kolektívnej diskusie
Zdroj: Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.

Kontext: Talk šou v tomto zmysle je uvoľnenejší žáner ako beseda, využíva neštandardné vyjadrovacie prostriedky, pripúšťa iný slovník, tzv. nachytávanie vtipným komentárom moderátora a pod.
Zdroj kontextu: Tušer, A. a kol.: Praktikum mediálnej tvorby. Bratislava: EUROKÓDEX, s. r. o. 2010.
Príbuzné termíny: žáner, publicistika