Termín:barter: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=barter
 
|Name=barter
 
|Definition=naturálna mimopeňažná výmena, keď sa priamo vymieňa vec za vec
 
|Definition=naturálna mimopeňažná výmena, keď sa priamo vymieňa vec za vec
|Localized definitions=
 
 
|Field=ekonómia, marketing, masmédiá
 
|Field=ekonómia, marketing, masmédiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=inzerent
 
|Related terms=inzerent
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Translations=
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
 
|Context=Partnerstvo bolo výhodné obojstranne, STV dokonca barterom vysielala spoty Nového času v breakoch okolo !SuperStar. Vzhľadom na fakt, že súťaž a jej priebeh sa stal centrom záujmu slovenských spotrebiteľov, takmer všetky printy s ochotou týždeň čo týždeň propagovali !SuperStar aj bez špeciálnych dohôd s STV.
 
|Context=Partnerstvo bolo výhodné obojstranne, STV dokonca barterom vysielala spoty Nového času v breakoch okolo !SuperStar. Vzhľadom na fakt, že súťaž a jej priebeh sa stal centrom záujmu slovenských spotrebiteľov, takmer všetky printy s ochotou týždeň čo týždeň propagovali !SuperStar aj bez špeciálnych dohôd s STV.
 
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o. 5/2005.
 
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o. 5/2005.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 21:04, 31. január 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, marketing, masmédiá
Definícia: naturálna mimopeňažná výmena, keď sa priamo vymieňa vec za vec
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Partnerstvo bolo výhodné obojstranne, STV dokonca barterom vysielala spoty Nového času v breakoch okolo !SuperStar. Vzhľadom na fakt, že súťaž a jej priebeh sa stal centrom záujmu slovenských spotrebiteľov, takmer všetky printy s ochotou týždeň čo týždeň propagovali !SuperStar aj bez špeciálnych dohôd s STV.
Zdroj kontextu: www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o. 5/2005.
Príbuzné termíny: inzerent