Termín:akusticko-audiálny fenomén: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=akusticko-audiálny fenomén
 
|Name=akusticko-audiálny fenomén
 
|Definition=strešný princíp rozhlasovej komunikácie vo  všetkých fázach komunikačného procesu k poslucháčovi
 
|Definition=strešný princíp rozhlasovej komunikácie vo  všetkých fázach komunikačného procesu k poslucháčovi
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá, rozhlasová technika
 
|Field=masmédiá, rozhlasová technika
|Localized fields=
 
 
|Related terms=rozhlas, publikum
 
|Related terms=rozhlas, publikum
 
|Synonyms=akusticko-auditívny fenomén
 
|Synonyms=akusticko-auditívny fenomén
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Translations=
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Acceptability=Neologizmus
 
 
|Context=Akusticko-auditívny fenomén ako spoločný menovateľ rozhlasovej produkcie otvára v komunikácii umeleckého slova a hudby smerom k poslucháčovi rozsiahlu platformu pre umelecko-dramatickú tvorbu.
 
|Context=Akusticko-auditívny fenomén ako spoločný menovateľ rozhlasovej produkcie otvára v komunikácii umeleckého slova a hudby smerom k poslucháčovi rozsiahlu platformu pre umelecko-dramatickú tvorbu.
 
|Context source=Lehoczká, V.: Umelecké a hudobné kontexty v rozhlasovej komunikácii. In: Masmediálna komunikácia v interdisciplinárnom výskume, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006
 
|Context source=Lehoczká, V.: Umelecké a hudobné kontexty v rozhlasovej komunikácii. In: Masmediálna komunikácia v interdisciplinárnom výskume, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 18:59, 25. január 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá, rozhlasová technika
Definícia: strešný princíp rozhlasovej komunikácie vo všetkých fázach komunikačného procesu k poslucháčovi
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Akusticko-auditívny fenomén ako spoločný menovateľ rozhlasovej produkcie otvára v komunikácii umeleckého slova a hudby smerom k poslucháčovi rozsiahlu platformu pre umelecko-dramatickú tvorbu.
Zdroj kontextu: Lehoczká, V.: Umelecké a hudobné kontexty v rozhlasovej komunikácii. In: Masmediálna komunikácia v interdisciplinárnom výskume, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006
Synonymum: akusticko-auditívny fenomén
Príbuzné termíny: rozhlas, publikum