Termín:account: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=account
 
|Name=account
 
|Definition=označenie pre oddelenie reklamnej agentúry, ktoré zabezpečuje kontakt firmy s klientom prostredníctvom tzv. account managera
 
|Definition=označenie pre oddelenie reklamnej agentúry, ktoré zabezpečuje kontakt firmy s klientom prostredníctvom tzv. account managera
|Localized definitions=
 
 
|Field=vzťahy s verejnosťou
 
|Field=vzťahy s verejnosťou
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama, reklamná agentúra
 
|Related terms=reklama, reklamná agentúra
|Synonyms=
+
|Bibliography=Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií, Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.
|Bibliography=Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií, Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity. 2010.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 18:12, 25. január 2019

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: vzťahy s verejnosťou
Definícia: označenie pre oddelenie reklamnej agentúry, ktoré zabezpečuje kontakt firmy s klientom prostredníctvom tzv. account managera
Zdroj: Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií, Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.

Príbuzné termíny: reklama, reklamná agentúra