Termín:shop-in-shop: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=shop-in-shop |Definition=spôsob vystavovania tovaru systémom obchod v obchode, keď je tovar jedného výrobcu, resp. tovar rovnakej sortimentovej skupiny…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=shop-in-shop
 
|Name=shop-in-shop
 
|Definition=spôsob vystavovania tovaru systémom obchod v obchode, keď je tovar jedného výrobcu, resp. tovar rovnakej sortimentovej skupiny sústredený v samostatných a oddelených jednotkách maloobchodu
 
|Definition=spôsob vystavovania tovaru systémom obchod v obchode, keď je tovar jedného výrobcu, resp. tovar rovnakej sortimentovej skupiny sústredený v samostatných a oddelených jednotkách maloobchodu
|Field=obchod
+
|Field=obchod, maloobchodný predaj
 
|Related terms=merchandising
 
|Related terms=merchandising
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:29, 28. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: obchod, maloobchodný predaj
Definícia: spôsob vystavovania tovaru systémom obchod v obchode, keď je tovar jedného výrobcu, resp. tovar rovnakej sortimentovej skupiny sústredený v samostatných a oddelených jednotkách maloobchodu
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchandising