Termín:direct mail: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=direct mail |Definition=nástroj priameho marketingu, ktorý spočíva v zasielaní informácií reklamného charakteru poštou v písomnej forme |Field=mar…“)
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=nástroj priameho marketingu, ktorý spočíva v zasielaní informácií reklamného charakteru poštou v písomnej forme
 
|Definition=nástroj priameho marketingu, ktorý spočíva v zasielaní informácií reklamného charakteru poštou v písomnej forme
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 17:00, 20. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: nástroj priameho marketingu, ktorý spočíva v zasielaní informácií reklamného charakteru poštou v písomnej forme
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.