Termín:manažér kategórií tovarov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=manažér zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
 
|Definition=manažér zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
 
|Field=ekonómia, obchod, organizácia podniku
 
|Field=ekonómia, obchod, organizácia podniku
|Synonyms=manažér kategórií sortimentu
+
|Synonyms=manažér kategórií sortimentu, manažér predajnej jednotky
 
|Bibliography=PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 
|Bibliography=PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=unit business manager
 +
}}{{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
 
|Localized form=category manager
 
|Localized form=category manager

Verzia zo dňa a času 11:09, 9. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, organizácia podniku
Definícia: manažér zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
Zdroj: PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Synonymum: manažér kategórií sortimentu, manažér predajnej jednotky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: unit business manager, en: category manager