Termín:odmietnutie značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=odmietnutie značky
 
|Name=odmietnutie značky
|Definition=nastáva u spotrebiteľa, ktorý s ňou mal negatívnu skúsenosť
+
|Definition=situácia, keď spotrebiteľ zavrhne značku, s ktorou mal negatívnu skúsenosť
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
 
|Related terms=vernosť značke
 
|Related terms=vernosť značke

Verzia zo dňa a času 21:55, 5. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: situácia, keď spotrebiteľ zavrhne značku, s ktorou mal negatívnu skúsenosť
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: vernosť značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand rejection