Termín:všeobecné pomenovanie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=všeobecné pomenovanie |Definition=názov výrobku, ktorý sa stal všeobecným termínom na opísanie určitého produktu |Field=obchod |Related terms=nez…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=všeobecné pomenovanie
 
|Name=všeobecné pomenovanie
 
|Definition=názov výrobku, ktorý sa stal všeobecným termínom na opísanie určitého produktu
 
|Definition=názov výrobku, ktorý sa stal všeobecným termínom na opísanie určitého produktu
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=neznačkové produkty
 
|Related terms=neznačkové produkty
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Aktuálna revízia z 16:03, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: názov výrobku, ktorý sa stal všeobecným termínom na opísanie určitého produktu
Zdroj: PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Príbuzné termíny: neznačkové produkty
Cudzojazyčný ekvivalent: en: generic name