Termín:neznačkové produkty: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=neznačkové produkty
 
|Name=neznačkové produkty
 
|Definition=produkty charakterizované jednoduchým označením, bez reklamy a bez značky
 
|Definition=produkty charakterizované jednoduchým označením, bez reklamy a bez značky
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, marketing
 
|Related terms=všeobecné pomenovanie
 
|Related terms=všeobecné pomenovanie
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Aktuálna revízia z 16:02, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, marketing
Definícia: produkty charakterizované jednoduchým označením, bez reklamy a bez značky
Zdroj: PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Príbuzné termíny: všeobecné pomenovanie
Cudzojazyčný ekvivalent: en: generic products