Termín:rozpoznanie značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=vnímanie značky kupujúcimi, ktorí pri konfrontácii s produktom vedia, že sa už predtým s touto značkou stretli
 
|Definition=vnímanie značky kupujúcimi, ktorí pri konfrontácii s produktom vedia, že sa už predtým s touto značkou stretli
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Related terms=známosť značky
+
|Related terms=známosť značky, nerozpoznanie značky
 
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 11:12, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: vnímanie značky kupujúcimi, ktorí pri konfrontácii s produktom vedia, že sa už predtým s touto značkou stretli
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: známosť značky, nerozpoznanie značky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand recognition