Termín:index rozvoja značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Related terms=index potenciálu značky
 
|Related terms=index potenciálu značky
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 11:01, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: percento predaja určitej značky v určitej lokalite podľa obyvateľov žijúcich v tejto lokalite k celkovému predaju v krajine, ktorý sa vzťahuje na celú populáciu
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: index potenciálu značky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand development index