Termín:vývoj značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=vývoj značky
 
|Name=vývoj značky
 
|Definition=prostriedok na určenie stupňa penetrácie v objeme predaja určitého produktu
 
|Definition=prostriedok na určenie stupňa penetrácie v objeme predaja určitého produktu
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Son 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Son 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 12:36, 24. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: prostriedok na určenie stupňa penetrácie v objeme predaja určitého produktu
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Son 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand development