Termín:manažér kategórií tovarov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=manažér kategórií tovarov
 
|Name=manažér kategórií tovarov
|Definition=je zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
+
|Definition=manažér zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, organizácia podniku
 
|Synonyms=manažér kategórií sortimentu
 
|Synonyms=manažér kategórií sortimentu
 
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Verzia zo dňa a času 11:28, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, organizácia podniku
Definícia: manažér zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
Zdroj: PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Synonymum: manažér kategórií sortimentu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: category manager