Termín:manažment značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=manažment značky
 
|Name=manažment značky
 
|Definition=systém riadenia, kde každá značka je riadená ako samostatná podnikateľská jednotka
 
|Definition=systém riadenia, kde každá značka je riadená ako samostatná podnikateľská jednotka
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod
|Bibliography=PODĽA: Adam 1991
+
|Bibliography=PODĽA: Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand management
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:12, 21. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: systém riadenia, kde každá značka je riadená ako samostatná podnikateľská jednotka
Zdroj: PODĽA: Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand management