Termín:index rozvoja značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=index rozvoja značky
 
|Name=index rozvoja značky
 
|Definition=percento predaja určitej značky v určitej lokalite podľa obyvateľov žijúcich v tejto lokalite k celkovému predaju v krajine, ktorý sa vzťahuje na celú populáciu
 
|Definition=percento predaja určitej značky v určitej lokalite podľa obyvateľov žijúcich v tejto lokalite k celkovému predaju v krajine, ktorý sa vzťahuje na celú populáciu
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 18:06, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: percento predaja určitej značky v určitej lokalite podľa obyvateľov žijúcich v tejto lokalite k celkovému predaju v krajine, ktorý sa vzťahuje na celú populáciu
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand development index