Termín:index potenciálu značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=index potenciálu značky
+
|Name=index potenciálu značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=vyjadruje spôsob predpovedania objemu predaja produktu na trhu ako vzťah medzi indexom rozvoja značky a indexom rozvoja trhu
      }}
+
|Field=ekonómia
 
+
|Synonyms=BPI
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand potential index
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 17:01, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: vyjadruje spôsob predpovedania objemu predaja produktu na trhu ako vzťah medzi indexom rozvoja značky a indexom rozvoja trhu
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Synonymum: BPI
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand potential index