Termín:svetová značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=svetová značka
+
|Name=svetová značka
          |Field=ekonómia
+
|Definition=vyjadruje svetovo jednotný produkt z hľadiska označenia, kvality i balenia v rámci integrovania jednotnej cenovej, reklamnej a distribučnej koncepcie
      }}
+
|Field=ekonómia
 
+
|Bibliography=PODĽA: Meffert, H.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1996.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=global brand
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:19, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: vyjadruje svetovo jednotný produkt z hľadiska označenia, kvality i balenia v rámci integrovania jednotnej cenovej, reklamnej a distribučnej koncepcie
Zdroj: PODĽA: Meffert, H.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1996.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: global brand