Termín:všeobecne použiteľná značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
 
|Related terms=značka
 
|Related terms=značka
|Synonyms=generická značka
+
|Synonyms=generická značka, všeobecná značka, nechránená značka
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 16:34, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: identifikuje všeobecnú triedu produktov
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Synonymum: generická značka, všeobecná značka, nechránená značka
Príbuzné termíny: značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: generic brand, en: general brand