Termín:trade mark: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Synonyms=obchodná značka
 
|Synonyms=obchodná značka
 
|Bibliography=PODĽA: Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 2003.
 
|Bibliography=PODĽA: Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 2003.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=fr
 +
|Localized form=marque déposée
 +
}}{{Translation
 +
|Language=de
 +
|Localized form=die Schutzmarke
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:11, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: značka, symbol alebo logo, ktoré je zaregistrované a chránené len na výhradné používanie vlastníka
Zdroj: PODĽA: Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 2003.

Synonymum: obchodná značka
Cudzojazyčný ekvivalent: fr: marque déposée, de: die Schutzmarke