Termín:brand name: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (Miroz premiestnil stránku Termín:brand name, trade name na Termín:brand name)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=brand name, trade name
+
|Name=brand name
          |Field=ekonómia
+
|Definition=slovo alebo obrázok, ktorý umožňuje jasné odlíšenie jedného predávajúceho tovarov od druhého
      }}
+
|Field=ekonómia
 
+
|Synonyms=značkové meno, meno výrobku, značka výrobku
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA: Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 2003.
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:02, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: slovo alebo obrázok, ktorý umožňuje jasné odlíšenie jedného predávajúceho tovarov od druhého
Zdroj: PODĽA: Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 2003.

Synonymum: značkové meno, meno výrobku, značka výrobku