Termín:regionálny manažér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
 
|Definition=manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Bibliography=PODĽA: Bennet 1995
+
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D. 1995. Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=field sales manager
 +
}}{{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=regional manager
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:37, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
Zdroj: PODĽA: Bennet, P. D. 1995. Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: field sales manager, en: regional manager