Termín:manažér trhu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=manažér trhu
 
|Name=manažér trhu
|Definition=osoba v rámci organizácie, ktorej je pridelená zodpovednosť za dozor nad všetkými funkčnými aktivitami, ktoré sa vzťahujú na určitý trh
+
|Definition=zodpovedá za dozor nad všetkými funkčnými aktivitami, ktoré sa vzťahujú na určitý trh
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Bibliography=Bennet 1995
+
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association, 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=market manager
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:31, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: zodpovedá za dozor nad všetkými funkčnými aktivitami, ktoré sa vzťahujú na určitý trh
Zdroj: PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association, 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: market manager