Termín:manažér pre skupinu výrobkov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=podáva správy marketingovému manažérovi a dohliada na niekoľko produktových manažérov a/alebo manažérov značiek v podniku alebo divízii, kde je viac produktových a/alebo značkových manažérov
 
|Definition=podáva správy marketingovému manažérovi a dohliada na niekoľko produktových manažérov a/alebo manažérov značiek v podniku alebo divízii, kde je viac produktových a/alebo značkových manažérov
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Bibliography=PODĽA: Bennet 1995
+
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=product group manager
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:15, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: podáva správy marketingovému manažérovi a dohliada na niekoľko produktových manažérov a/alebo manažérov značiek v podniku alebo divízii, kde je viac produktových a/alebo značkových manažérov
Zdroj: PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: product group manager