Termín:segmentácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Bibliography=PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.
 
|Bibliography=PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=US
+
|Language=en
 
|Localized form=segmentation
 
|Localized form=segmentation
 
}}
 
}}

Verzia zo dňa a času 11:31, 13. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
Zdroj: PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.

Synonymum: segmentácia trhu, trhová segmentácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: segmentation