Termín:segmentácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=segmentácia
 
|Name=segmentácia
 
|Definition=proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
 
|Definition=proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod
 
|Synonyms=segmentácia trhu, trhová segmentácia
 
|Synonyms=segmentácia trhu, trhová segmentácia
 
|Bibliography=PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.
 
|Bibliography=PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=en-US
+
|Language=US
 
|Localized form=segmentation
 
|Localized form=segmentation
 
}}
 
}}

Verzia zo dňa a času 11:31, 13. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
Zdroj: PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.

Synonymum: segmentácia trhu, trhová segmentácia
Cudzojazyčný ekvivalent: US: segmentation
„US“ nie je v zozname možných hodnôt (svk, cs, en, en-US, en-GB, de, fr, la, aaa, aab, ...) tejto vlastnosti.