Termín:trhová segmentácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
 
|Synonyms=segmentácia, segmentácia trhu
 
|Synonyms=segmentácia, segmentácia trhu
|Bibliography=PODĽA: Cunningham, W. H. — Cunningham, I. C. M. — Swift, 1987.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 11:29, 13. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: priblíženie marketingu, ktoré zahrnuje modifikáciu firemného produktového dizajnu a/alebo marketingových stratégií, na potreby vhodné pre individuálne segmenty trhu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Synonymum: segmentácia, segmentácia trhu