Termín:nákupné správanie spotrebiteľa: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=nákupné správanie spotrebiteľa
+
|Name=nákupné správanie spotrebiteľa
          |Field=ekonómia
+
|Definition=mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe
      }}
+
|Field=ekonómia
 
+
|Bibliography=PODĽA: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION, 2002.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en-US
 +
|Localized form=customer's buying behaviour
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:58, 9. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe
Zdroj: PODĽA: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION, 2002.

Cudzojazyčný ekvivalent: en-US: customer's buying behaviour