Termín:trhová segmentácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=trhová segmentácia |Definition=priblíženie marketingu, ktoré zahrnuje modifikáciu firemného produktového dizajnu a/alebo marketingových stratégií…“)
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Bibliography=PODĽA: Cunningham, W. H. — Cunningham, I. C. M. — Swift, 1987.
 
|Bibliography=PODĽA: Cunningham, W. H. — Cunningham, I. C. M. — Swift, 1987.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=en-US
+
|Language=
|Localized form=segmentation
+
|Localized form=
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 14:51, 9. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: priblíženie marketingu, ktoré zahrnuje modifikáciu firemného produktového dizajnu a/alebo marketingových stratégií, na potreby vhodné pre individuálne segmenty trhu
Zdroj: PODĽA: Cunningham, W. H. — Cunningham, I. C. M. — Swift, 1987.

Synonymum: segmentácia, segmentácia trhu
Cudzojazyčný ekvivalent: '