Termín:segmentácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
 
|Definition=proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Synonyms=segmentácia trhu
+
|Synonyms=segmentácia trhu, trhová segmentácia
 
|Bibliography=PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.
 
|Bibliography=PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 15:48, 9. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: proces rozdelenia trhu na odlišné skupiny zákazníkov, ktoré sa správajú rovnakým spôsobom alebo majú podobné potreby
Zdroj: PODĽA: Evans, J. R. - Berman, B. 1992. Marketing. New York: Macmillan Publishing Company 1992.

Synonymum: segmentácia trhu, trhová segmentácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en-US: segmentation