Termín:segmentácia trhu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=segmentácia trhu |Definition=analytické rozdelenie odbytových trhov na vnútorne homogénne a zvonku heterogénne skupiny zákazníkov, ako aj koncentrov…“)
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=analytické rozdelenie odbytových trhov na vnútorne homogénne a zvonku heterogénne skupiny zákazníkov, ako aj koncentrované, prípadne diferencované trhové prepracovania jednej, prípadne viacerých skupín, ktoré nazývame trhové segmenty
 
|Definition=analytické rozdelenie odbytových trhov na vnútorne homogénne a zvonku heterogénne skupiny zákazníkov, ako aj koncentrované, prípadne diferencované trhové prepracovania jednej, prípadne viacerých skupín, ktoré nazývame trhové segmenty
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Synonyms=segmentácia trhu
+
|Synonyms=segmentácia
 
|Bibliography=PODĽA: Dichtl, E. - Issing, O. Vahlens Grosses Wirtschaftslexikon: Band 4 R - Z. München: Deutscher Taschenbuch Verlag GmbH 1987.
 
|Bibliography=PODĽA: Dichtl, E. - Issing, O. Vahlens Grosses Wirtschaftslexikon: Band 4 R - Z. München: Deutscher Taschenbuch Verlag GmbH 1987.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 14:34, 9. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: analytické rozdelenie odbytových trhov na vnútorne homogénne a zvonku heterogénne skupiny zákazníkov, ako aj koncentrované, prípadne diferencované trhové prepracovania jednej, prípadne viacerých skupín, ktoré nazývame trhové segmenty
Zdroj: PODĽA: Dichtl, E. - Issing, O. Vahlens Grosses Wirtschaftslexikon: Band 4 R - Z. München: Deutscher Taschenbuch Verlag GmbH 1987.

Synonymum: segmentácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en-US: segmentation