Termín:styk so značkou: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=styk so značkou
+
|Name=styk so značkou
          |Field=ekonómia
+
|Definition=akékoľvek informatívne skúsenosti, ktoré má zákazník alebo perspektívny zákazník so značkou, produktovou kategóriou alebo sponzoringovou organizáciou, týkajúcou sa produktu alebo služby pracovníka marketingu
      }}
+
|Field=ekonómia
 
+
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association 1995
      [[Category:Ekonómia]]
+
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 14:46, 23. október 2018

Oblasť: ekonómia
Definícia: akékoľvek informatívne skúsenosti, ktoré má zákazník alebo perspektívny zákazník so značkou, produktovou kategóriou alebo sponzoringovou organizáciou, týkajúcou sa produktu alebo služby pracovníka marketingu
Zdroj: PODĽA: American Marketing Association 1995