Termín:manažér pre skupinu výrobkov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=manažér pre skupinu výrobkov
+
|Name=manažér pre skupinu výrobkov
          |Field=ekonómia
+
|Definition=podáva správy marketingovému manažérovi a dohliada na niekoľko produktových manažérov a/alebo manažérov značiek v podniku alebo divízii, kde je viac produktových a/alebo značkových manažérov
      }}
+
|Field=ekonómia
 
+
|Bibliography=PODĽA: Bennet 1995
      [[Category:Ekonómia]]
+
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 15:06, 23. október 2018

Oblasť: ekonómia
Definícia: podáva správy marketingovému manažérovi a dohliada na niekoľko produktových manažérov a/alebo manažérov značiek v podniku alebo divízii, kde je viac produktových a/alebo značkových manažérov
Zdroj: PODĽA: Bennet 1995