Termín:mentálne účtovníctvo: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Premenovanie referencií s indexom)
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=produkt, kategória ¹
+
|Related terms=produkt, kategória¹
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|Bibliography=Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.

Verzia zo dňa a času 08:34, 14. september 2017

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: tendencia ku kategorizácii finančných prostriedkov alebo hodnotových položiek
Zdroj: Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.

Príbuzné termíny: produkt, kategória¹
Poznámka: Napriek formálnej definícii neexistuje žiaden logický dôvod ku kategorizácii, tzn. že jednotlivci často rozdeľujú svoje úspory na rôzne kontá, ktoré sú určené k rôznym účelom, hoci finančné prostriedky z ktoréhokoľvek konta môžu byť použité na akékoľvek ciele.