Termín:marketingová medzera¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (Ivor premiestnil stránku Termín:marketingová medzera ¹ na Termín:marketingová medzera¹, ale neponechal presmerovanie: Premenovanie stránok s indexom)
(Premenovanie referencií s indexom)
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=inovatívny marketing, marketingová medzera ²
+
|Related terms=inovatívny marketing, marketingová medzera²
 
|Synonyms=gap
 
|Synonyms=gap
 
|Bibliography=Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.
 
|Bibliography=Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.

Verzia zo dňa a času 08:24, 14. september 2017

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: fáza kreatívneho myslenia - laterálny posun, ktorý aplikovaný na záujmovú oblasť (riešenia) - spravidla vytvára medzeru, prerušenie
Zdroj: Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.

Kontext: Táto medzera (prerušenie) je v skutočnosti priestor či priamo zdroj pre tvorivé myslenie, je stimulom pre ďalšiu kreativitu.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.
Synonymum: gap
Príbuzné termíny: inovatívny marketing, marketingová medzera²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: gap