Termín:komunikačné médiá: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=komunikačné médiá
 
|Name=komunikačné médiá
|Definition=
+
|Definition=kategória marketingu pozostáva z troch skupín: klasické médiá (napríklad televízia, rozhlas, tlač), alternatívne médiá predstavujúce všetky netypické nosiče reklamy a tzv. nové médiá, ktorých komunikačný kanál predstavujú digitálne technológie
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=
 
|Field=
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=
 
|Related terms=
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
|Bibliography=
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
|Translations=
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=
 
|Context=
 
|Context source=
 
|Context source=

Verzia zo dňa a času 14:22, 10. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť:
Definícia: kategória marketingu pozostáva z troch skupín: klasické médiá (napríklad televízia, rozhlas, tlač), alternatívne médiá predstavujúce všetky netypické nosiče reklamy a tzv. nové médiá, ktorých komunikačný kanál predstavujú digitálne technológie
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.