Termín:one-to-one marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=one-to-one marketing
 
|Name=one-to-one marketing
 
|Definition=tvorba marketingu pre konkrétneho zákazníka
 
|Definition=tvorba marketingu pre konkrétneho zákazníka
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=mikromarketing, individuálny marketing, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
 
|Related terms=mikromarketing, individuálny marketing, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=one-to-one marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=one-to-one marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 12:49, 10. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: tvorba marketingu pre konkrétneho zákazníka
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: mikromarketing, individuálny marketing, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
Cudzojazyčný ekvivalent: en: one-to-one marketing