Termín:one-to-one marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=one-to-one marketing}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=one-to-one marketing}}
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context=
 
|Context source=
 
|Context source=

Verzia zo dňa a času 15:49, 5. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: tvorba marketingu pre konkrétneho zákazníka
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: mikromarketing, individuálny marketing, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
Cudzojazyčný ekvivalent: en: one-to-one marketing